STATYSTYKI: Odwiedziło nas: 190008 osób | Do końca roku: 133 dni | Do wakacji: WAKACJE!!! dni
lefttop.jpggradientDol.jpgkalendarzTop.jpg
Niedziela, 2017-08-20
Imieniny:
Bernarda, Sabiny
gradientDol.jpgnewsletterTop.jpgrightmiddle.jpg

Poinformuj znajomych o istnieniu strony przez kliknięcie w link poleć nas.

leftbottom.jpg
Logo BIP
middletop.jpg

STRATEGIA ROZWOJU PLACÓWKI

Jesteś tu: Strona główna » STRATEGIA ROZWOJU PLACÓWKI

 

Dokąd zmierzamy? -

- strategia rozwoju placówki.

 

  • Jesteśmy placówką pracującą w oparciu o program ukierunkowany na dziecko i jego potrzeby, umożliwiający mu wszechstronny rozwój osobowości.

  • Nasz program pracy wychowawczo-dydaktycznej realizujemy we współpracy z rodzicami.

  • Nauczyciele pracujący w przedszkolu doskonalą swoje kwalifikacje zawodowe i dostosowują zajęcia do zindywidualizowanych potrzeb i oczekiwań "klientów" – dzieci i rodziców.

  • Dzieci korzystają z różnorodnych pomocy dydaktycznych, rozwijają swoje zainteresowania i zdolności, działają metodami aktywnymi.

  • Pracownicy przedszkola dokonują wewnętrznej ewaluacjii pracy, a uzyskane wyniki służą do stałego jej doskonalenia.

  • Plany pracy dostosowane są do aktualnych potrzeb dzieci i możliwości finansowych placówki pozyskiwanych z wielu źródeł.

 

NASZA MISJA:

 

  •  

    Zmierzamy do wyrównywania szans edukacyjnych dzieci z terenów wiejskich.
  • Kochamy nasze dzieci takimi jakie są.
  • Staramy się tworzyć warunki do wszechstronnego rozwoju dziecka na miarę jego indywidualnych uzdolnień i możliwości.

  • Stwarzamy dzieciom bezpieczną i życzliwą atmosferę.

  • Rozwijamy aktywność twórczą oraz zainteresowania teatrem, muzyką, plastyką, literaturą oraz tańcem.

  • Przygotowujemy dzieci do podjęcia nauki w szkole i odnoszenia sukcesów.

 

 

STANDARDY:

 

  1. DZIECKO ROZWIJA ZAINTERESOWANIA I UZDOLNIENIA ARTYSTYCZNE.

 

WSKAŹNIKI:

 

  • dziecko zdobywa umiejętności artystyczne uczestnicząc w zajęciach plastycznych, muzycznych, teatralnych,

  • dziecko odnosi sukces w rozwoju indywidualnych uzdolnień uczestnicząc w uroczystościach przedszkolnych i imprezach kulturalnych,

  • dziecko uczestniczy w różnorodnych formach obcowania ze sztuką i teatrem.

 

 

2. DZIECI SĄ SAMODZIELNE I AKTYWNIE UCZESTNICZĄ W PROCESIE

POZNAWCZO- WYCHOWAWCZYM.

 

WSKAŹNIKI:

 

  • dziecko potrafi samodzielnie wybrać formę własnej aktywności i realizować ją odnosząc sukces,

  • dziecko chętnie eksploruje materiał rozwojowy,

  • dziecko na miarę własnych możliwości angażuje się w poznawanie dalszego i bliższego otoczenia społeczno-przyrodniczego.

 

 

3. RODZICE AKTYWNIE UCZESTNICZĄ W DZIAŁANIACH SKIEROWANYCH NA

ROZWÓJ PRZEDSZKOLA.

 

WSKAŹNIKI:

 

  • rodzice partycypują w kosztach podejmowanych przez przedszkole inicjatyw na rzecz dzieci i przedszkola,

     

  • rodzice angażują się w proces planowania, organizowania i realizacji zadań statutowych przedszkola.

 

 Opracowanie:  M.S.               

RADA PEDAGOGICZNA  G.P. w OCHRANIEWIE

Wpis: D. K.                      

middlebottom.jpg

Opracowanie: szkolnastrona.pl